מגוון תכשיטים במבצעים מיוחדים ומשלוח בחינם

ארכיונים

טבעות זהב עם חריטה – מתנה מושלמת
9 באוגוסט 2022

זה לא מקרי שהתנועה הראשונה שאנחנו עושים כשאנחנו מקבלים מתנה היא לבדוק האם כתוב או חרוט עליה משהו, כמו הקדשה. חריטה והקדשה הן אישיות וחשובות לכל מי שמקבל מתנה כזאת. אפשר לרגש אנשים לא רק בזמן אירוע מיוחד, אלא גם כאשר מעניקים להם תכשיטים שעוצבו להם אישית לפי טעמם, בהפתעה, עם חריטה מיוחדת שאומרת כל מה שתרצו לומר להם. טבעות זהב עם חריטה, למשל, הן תכשיט שמוכר לאורך השנים כתכשיט שיכול לבטא הרבה מאוד: אהבה, ידידות, תודה, הוקרה, כבוד. טבעות כאלה שמוענקות למי שעונד אותן מספרות סיפור שלם על אנשים שבחרו בעיצוב ייחודי שמתאים לאותו מקבל הטבעת והוא רוצה שיישא אותה קרוב אליו בגלל הסנטימנט הייחודי שמוטבע בה.

טבעות שאפשר לחרוט עליהן הכל

צורפי חברת אלמז תכשיטים צורפים ללקוחות שאוהבים תכשיטים מיוחדים טבעות זהב עם חריטה ומייעצים בנוגע לדגם ולעיצוב של הטבעת מהרגע הראשון. אם יש לכם רעיון נהדר למתנה לאמא, אבא, בת טו בן זוג ואפילו חברים טובים, בואו עם הרעיון למעצבים וקבלו ייעוץ שיעזור לכם לגבש אותו לתכשיט עם חריטה. טבעת זהב כזאת צורפים רק מזהב  14K איכותי ותקבלו יחד איתה גם תעודה גמולוגית שמעידה על מקורה, כשאפשר גם לחזור ולעשות תיקונים והתאמות גם לאחר הענקת הטבעת. תוכלו לחרוט עליה כל דבר לטעמכם האישי ולהעניק אותה לאנשים שאתם הכי אוהבים ולהפתיע אותם.

מגוון גדול של עיצובים וסגנונות

טבעות זהב עם חריטה יכולות להיות במגוון של סגנונות ועיצובים ואין לזה שטאנץ אחד בלבד. אתם יכולים לבחור בטבעת אלגנטית או טבעת אמנותית וייחודית עם אלמנטים צבעוניים כמו אבני חן טבעיות וססגוניות, או טבעת זהב פשוטה ללא שיבוצים אבל עם עיצוב מיוחד שאומר לכם הרבה מאוד ואתם יודעים שמקבל הטבעת יאהב מאוד. אם אינכם בטוחים במה לבחור, התייעצו עם צורפי בית המלאכה ויחד תוכלו למצוא את העיצוב המושלם ולבחור חריטה שמדבר ישירות מהלב שלכם ללב של מקבל המתנה. טבעת זהב כזאת היא טבעת שיש לה הרבה יותר מערך כספי כי אין עוד כמוה בעולם. 

דילוג לתוכן